ads

Tuesday, December 1, 2015

Intelli3G (3G on SIM2)

Intelli3G este o aplicație/modul Xposed care facem cam următoarele:

Features:
- Manual 2G/3G toggle
- Switch to 2G on screen off without interrupting any downloads
- Switch to 2G when you are connected to a WiFi network.
- Switch to 2G when data is disabled
- Switch to 3G on screen unlock
- Switch to 3G when bandwidth intensive apps are launched
- Disable service on call/hotspot/charge
Jucându-mă cu el, m-am trezit că nu vrea SIM1 să treacă înapoi de pe 2G și pace, și întrând in setările de rețea găsesc asta:

 Adică da, 3G disabled pe SIM1 și activat pe SIM2 și da, chiar mergea, am făcut și speed test. Nu m-am prins cum s-a întâmplat, am înercat în fel și chip, fără succes. Am descoperit apoi, întâmplător combinația câștigătoare.

























Se setează telefonul în felul următor:

- Data connection SIM 1;
- SIM 1 2G only, ca în screenshotul de mai sus
- din Intelli3G se alege ”Slow mode”:


După care se restartează telefonul și se mută conexiunea de date pe SIM2, la mine a mers, sper să meargă și la voi.

No comments:

Post a Comment