ads

Thursday, October 8, 2015

Hello, nice to meet you!

Prin aprilie făceam doi ani de ”relație” cu un P5 Quad, de care mă cam plictisisem plus că vroiam ceva cu 4G, așa că am început să caut un dual sim cu 4G, așa am aflat de Viper S4G.

L-am luat în rate de la Digi, avans 270 + 6 rate(yay, deja l-am terminat de plătit).

Prima impresie a fost foarte bună, subțire, ușor, softul se mișca minunat cel puțin în comparație cu P5 Quad.

După două zile am vrut să-l returnez din cauza bateriei, după părerea mea bateria e puțin cam mică pentru consumul telefonului. Cei de la Digi n-au vrut să-l ia înapoi, m-au trimis la service Allview, eu între timp îmi ameliorasem părerea așa că am zis că-l păstrez.

Fiind nou îl butonasem în draci în primele zile, restarturi dupa restarturi etc etc, era normal sa se ducă bateria repede, 4G-ul și jocurile, sau mai rău, jocurile online prin conexiune 4G rup bateria în două. Am rămas cu el, am și o baterie externă pentru ”in case shit”, am și încărcător în mașină plus un dual sim ”chior” în rucsac pe care-l car mai mereu cu mine. Să zicem că ne-am împăcat unu cu celălalt.

Dacă doriți să experimentați vă recomand să-l luați de la Emag pentru că se poate returna în 30 de zile dacă nu vă place.

Gadget.ro au făcut un video de unboxing.


No comments:

Post a Comment